werken-aan-de-toekomst

Werken Aan De Toekomst

Ondanks dat De Woningwachter al een aantal jaren een goede ontzorg-dienstverlening verzorgt voor alle klussen in- en om uw (t)huis, geloven wij dat er altijd ruimte is voor verbetering en dus ‘timmeren’ wij hard aan de weg.

Dit ‘timmeren’ doen wij op meerdere manieren, onder andere door het verbeteren van de communicatie.
Wij vinden dat alle betrokken partijen op elk moment tijdens een ‘klus traject’ moet weten waar hij of zij aan toe is. Vragen als “wat moet er gedaan worden, wat kost het, wanneer komt de vakman, en wanneer is het werk klaar” moeten voor alle betrokken partijen ten alle tijden helder en duidelijk zijn.
Vanuit onze keuze om onder het Senior-OK keurmerk te werken proberen wij deze vernieuwingen door te voeren zonder daarbij onze kernwaarden te verliezen.

Als klant van De Woningwachter zult u al gemerkt hebben dat wij regelmatig contact met u opnemen, voor, tijdens en zelfs na de werkzaamheden. Dit doen wij ook met de vakmensen die bij u het werk uitvoeren maar ook met de leverancier van de materialen en eventuele andere betrokken instanties. Toch geloven wij dat dit traject efficiënter kan.

Nieuw online platform
Om dit te bereiken zijn wij reeds ver gevorderd met de ontwikkeling van een nieuw platform.
In dit nieuwe platform zijn u als klant, onze partner als vakman en wij als spil van het geheel allemaal op hetzelfde moment met elkaar ‘in contact’. Door dit helemaal ‘online’ en in samenwerking met een APP te doen worden de bereikbaarheid, betrokkenheid en duidelijkheid verbeterd, zullen de contactmomenten vereenvoudigd worden en zal het hele traject verbeteren.Het belangrijkste punt van deze vernieuwing is dat u, onze partners en wijzelf op elk moment duidelijk heeft wie-wat-waar-wanneer komt doen… helderheid en transparantie.

Werken aan de toekomst doe je tenslotte samen!