werken-aan-de-toekomst

Werken aan de toekomst – vervolg IV

‘Werken aan de toekomst’ doe je samen. Onder deze titel houden we u maandelijks op de
hoogte van alle veranderingen die wij als De Woningwachter doorvoeren om onze service voor u
als klant beter, makkelijker en inzichtelijker te maken.

Keurmerk

Een goede communicatievoorziening vinden wij erg belangrijk en noodzakelijk.
Tevens zo belangrijk vinden wij de kwaliteit en vakmanschap van onze partners, ons landelijke
netwerk van vakmensen, die het werk bij u uitvoeren.
Dit netwerk is altijd in ‘beweging’ en wordt op dagelijkse basis uitgebreid. Omdat uw woning
uw thuis is vinden wij het belangrijk dat onze partners een bepaalt niveau en gedrag kunnen
garanderen
De Woningwachter draagt dan ook het Keurmerk Senior OK. Het Keurmerk zorgt ervoor dat
bedrijven hun diensten aanbieden volgens de eisen van het Keurmerk en garandeert een
minimaal prestatieniveau voor wat betreft de kwaliteit van geleverde diensten. In deze eisen
zijn regels en normen vastgelegd waaraan bedrijven, organisaties en zelfstandigen zich moeten
houden. De certificering, controle en naleving op de regels vindt plaats door het onafhankelijk
Keurmerkinstituut uit Zoetermeer, dat gespecialiseerd is in de toetsing van bedrijven voor een
groot aantal Keurmerken.

Gedragscode
Onlosmakelijk hiermee verbonden is dat wij als servicebedrijf, en daarmee ook al onze
partners, werken onder een gedragscode. De gedragscode bestaat uit 5 centrale
kerncategorieën, te weten: Respect, Integriteit, Professionaliteit, Zorgzaamheid en
Verdraagzaamheid.
Omdat wij alleen met gekwalificeerde en gecertificeerde vakmensen werken moet dit u en
ons het veilige gevoel geven dat wij onze partner aan u en uw klus kunnen toevertrouwen.

Als u meer wilt weten over het Senior-OK keurmerk kunt u dat HIER lezen.
Maar u kunt ook de brochure van het keurmerk downloaden.
Uiteraard kunt u uw vragen ook direct aan ons stellen.
Bel GRATIS 0800-1025, stuur een email met uw vraag naar info@dewoningwachter.nl of neem
contact op met onze online klantenservice.
In de volgende editie zullen we u meer vertellen over de vorderingen van ons nieuwe online-
platform en de regelingen die wij treffen om al onze diensten te verbeteren.
Heeft u vragen of suggesties, laat het ons dan weten want ‘Werken aan de toekomst’ doe je
samen.