werken-aan-de-toekomst

Werken aan de toekomst III

Werken aan de toekomst doe je samen. Onder deze titel proberen we u op de hoogte te houden
van alle vernieuwingen en verbeteringen die wij als Woningwachter doorvoeren om de
informatie voorziening voor u als klant, en voor ons als servicebedrijf, beter, makkelijker en
inzichtelijker te maken.

Communicatie
Vanuit onze kernwaarden hebben wij openheid, betrouwbaarheid en transparantie hoog in ons
vaandel staan. Een duidelijke en goede communicatie met onze klanten staat daarbij voor ons
op nummer 1.
Voor u als klant betekent dit nu al dat wij 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar zijn.
Tijdens kantooruren kunt altijd bellen als u vragen heeft, ook als u niet direct een klus wilt laten
uitvoeren maar eerst informatie wilt.
Buiten kantooruren om kunt u ook altijd bellen voor een calamiteit. Heeft u een lekkage,
verstopping of een ander spoedeisend probleem aarzel dan niet en bel ons gratis
telefoonnummer 0800-1025. U wordt dan verbonden met onze spoeddienst. Zij helpen u dan
direct verder.

Vragen stellen
Heeft uw vraag minder spoed maar uw wilt u deze toch alvast stellen, dat kan.  Stuur een email met uw vraag naar info@dewoningwachter.nl of vul het online informatie formulier in. Ook kunt u via de chatdienst, oranje vakje rechts onder op onze website, een bericht achter. U wordt dan de volgende ochtend teruggebeld of ge-e-maild.
Zoals in de eerdere edities van onze nieuwsbrief te lezen was in ‘Werken en de toekomst I’ en
‘Werken aan de toekomst II’ wordt er hard gewerkt aan ons nieuwe online platform. Zodra dit
klaar is kunt u ook via de website informatie terugvinden over een uitstaande of lopende
aanvraag of opdracht. Tevens komt medio 2019 ook de Woningwachter-App beschikbaar waarmee u dit inzicht krijgt e/o uw vragen kunt stellen.
In de volgende nieuwsbrieven zullen wij u op de hoogte houden over de vorderingen van dit
nieuwe platform.